Beste klantenservice: dit had ik niet besteld
Ruim een maand geleden is het product ‘baby’ dat we bij u besteld hebben, na een ruime levertijd van negen maanden eindelijk bij ons afgeleverd. Tot onze spijt lijkt er ergens iets mis te zijn gegaan bij de bestelling.
Zoals u kan zien in onze bestelling, hadden wij het luxe type ‘knuffelbare slaper’ besteld. Na enkele weken gebruik is ons opgevallen dat onze baby, hoe schattig ook, geen knuffelbare slaper is. We hebben de catalogus er nog eens bij gepakt, en stellen vast dat u ons waarschijnlijk een type ‘hikkend ruftertje’ hebt gestuurd. U weet wel, het aanbiedingsmodel.
Nu moet ik toegeven dat we heel veel plezier beleven aan ons hikkend ruftertje. En dat, gezien de zeer lange levertijd, terugsturen sowieso niet opportuun is. Het moet ons wel van het hart dat, mochten wij in de toekomst nog een keer overgaan tot een bestelling bij u, we alsnog graag de ‘knuffelbare slaper’ zouden willen ontvangen.
Hoogachtend,
Juultje
Laatste reacties
- Closing Time | Flower Children - Sargasso on Generatiepolitiek is een afleidingsmanoeuvre
- Lelijke woorden - Sargasso on Vermeende linkse hypocrisie
- Jan on Le Pen had best een beetje gelijk
- Max on Le Pen had best een beetje gelijk
- Afsennah on Archief
- lmgikke on Bladblazers
- Closing Time | ZnöWhite - Sargasso on Diversiteit in de metalscene
- Waarom heb je zoveel tattoos? - Nathaliekriek.nl on Tuig met tattoos
Please like us on facebook!
Administratief